X

Lär känna dina kunder innan första mötet

Om du aktiverar dina kunder innan deras första möte ges de en omfattande information om hörselskador och hörselvård, samtidigt som du får värdefull information om dina kunders hörselproblem och behov.

Att komma igång med ett nytt verktyg har aldrig varit enklare. TeleCare fungerar i samspel med Connexx för att hantera dina kunduppgifter och inställningar. Med bara ett klick kan du aktivera din kund för TeleCare i Connexx.

Aktivering av TeleCare för din kund i Connexx

Att komma igång med ett nytt verktyg har aldrig varit enklare. TeleCare fungerar i samspel med Connexx för att hantera dina kunduppgifter och inställningar. Med bara ett klick kan du aktivera din kund för TeleCare i Connexx.

Signia-appen – håll kontakten med din kund

Kombinationen av TeleCare och Signia-appen låter dina kunder vänja sig vid sina hörapparater på bästa komfortabla sätt. Hörselutbildningar, kontroll av daglig kundnöjdhet samt chat-funktion gör att du kan bättre förstå dina kunders behov och ge bästa möjliga service.

Signia-appen – håll kontakten med din kund
Fjärrinställning av hörapparater kan avsevärt förbättra dina kunders upplevelse av utprovningen. TeleCare ger dig en möjlighet att göra de förändringar som krävs, oavsett var kunden är. Lös problem via chatt- eller videosamtal – och genom att skicka nya inställningar till kunderna som kan tillämpas direkt via Signia-appen. På så sätt kan du öka chanserna att utprovningen lyckas och övergripande kundnöjdhet.

Ge stöd under utprovning: Fjärrinställning

Fjärrinställning av hörapparater kan avsevärt förbättra dina kunders upplevelse av utprovningen. TeleCare ger dig en möjlighet att göra de förändringar som krävs, oavsett var kunden är. Lös problem via chatt- eller videosamtal – och genom att skicka nya inställningar till kunderna som kan tillämpas direkt via Signia-appen. På så sätt kan du öka chanserna att utprovningen lyckas och övergripande kundnöjdhet.

Håll konversationen igång efter avslutad utprovning

TeleCare hjälper dig att hålla kontakten med dina kunder även efter utprovningen är avslutad. Du kan fortsätta att ge dina kunder stöd på distans samt skicka ut uppdateringar för dina produkter, tjänster eller erbjudanden som är riktade chattmeddelanden direkt från TeleCare.

TeleCare hjälper dig att hålla kontakten med dina kunder även efter utprovningen är avslutad. Du kan fortsätta att ge dina kunder stöd på distans samt skicka ut uppdateringar för dina produkter, tjänster eller erbjudanden som är riktade chattmeddelanden direkt från TeleCare.

Interaktiv TeleCare-utbildning

Läs mer om hur du integrerar TeleCare direkt i ditt arbetsflöde på det mest lönsammaste sättet.

Erbjud din kund en flexibel och modern service.
Kom igång idag.

Prova TeleCare – det är kostnadsfritt!