Översikt över TeleCare
TeleCare ger dig stöd från första mötet hela vägen till eftervården. Upptäck hur du kan få ut mesta möjliga av den.
Lär känna dina kunder innan första mötet
Om du aktiverar dina kunder innan deras första möte ges de en omfattande information om hörselskador och hörselvård, samtidigt som du får värdefull information om dina kunders hörselproblem och behov.
Aktivering av TeleCare för din kund i Connexx
Att komma igång med ett nytt verktyg har aldrig varit enklare. TeleCare fungerar i samspel med Connexx för att hantera dina kunduppgifter och inställningar. Med bara ett klick kan du aktivera din kund för TeleCare i Connexx.
Signia-appen – håll kontakten med din kund
Kombinationen av TeleCare och Signia-appen låter dina kunder vänja sig vid sina hörapparater på bästa komfortabla sätt. Hörselutbildningar, kontroll av daglig kundnöjdhet samt chat-funktion gör att du kan bättre förstå dina kunders behov och ge bästa möjliga service.
Ge stöd under utprovning: Fjärrinställning
Fjärrinställning av hörapparater kan avsevärt förbättra dina kunders upplevelse av utprovningen. TeleCare ger dig en möjlighet att göra de förändringar som krävs, oavsett var kunden är. Lös problem via chatt- eller videosamtal – och genom att skicka nya inställningar till kunderna som kan tillämpas direkt via Signia-appen. På så sätt kan du öka chanserna att utprovningen lyckas och övergripande kundnöjdhet.
Håll konversationen igång efter avslutad utprovning
TeleCare hjälper dig att hålla kontakten med dina kunder även efter utprovningen är avslutad. Du kan fortsätta att ge dina kunder stöd på distans samt skicka ut uppdateringar för dina produkter, tjänster eller erbjudanden som är riktade chattmeddelanden direkt från TeleCare.